tisdag på andra sidan!

God dag härliga tisdag och underbara bella J


Bella klipper alltså på häktet när hon inte klipper i salongen, förstår ni hon klipper typ mördare och andra människor som sitter inne för grova saker. Det är ju helt crazy, jag skulle vara såååå räddd haha nooooot!!!! Jag tror att de som sitter inne är rätt sköna ändå, även fats det kanske gjort dumma dumma saker men iaf tror dom kan vara coola snubbar..


Jajamänsan det stämmer jag ska till sthlm på torsdag på arbetsintervju!!

Och gissa vad jag ska gå på för intervju då? Det är inte vilken som helst, utan det är nämligen för viking line.. Känn på den, inte dååålig alls ju. Fats det kanske inte är så glamoröst som det låter ska inte jobba på båten men sitta och ta emot bokningar och annat. Eller ja det beror väl på om jag får jobbet. Fast det är ju först och främst ett sommar jobb. Men va faan hålla schysst sommar jobb. Mee like, så ska gå in 110% om inte mer för det här.

På torsdag ska jag gå igenom engelska och svenska test, sen efter det blir det intervju . så de här kommer bli kul.


Men bella bella bella vad tråkigt att alla är borta. Men du jag pratade med chefen min och hon säger att det är okej, bara jag hittar någon som kan jobba istället för mig. Så jag prata med en tjej och hon ska kolla upp det och höra av sig senare idag. Sååå det ser ut som om att jag kommer :D så bliii glaaad nu


Nej nu måste jag fortsätta vidare med min stressiga dag. Har hållit igång sen 8 imorse jag är inte van länge, jag är inte van.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0