tisdag kväll

Okej du säger det alltså, men du kan inte säga något eller lägga ut en bild så man få se lite gran av den iaf ;)
nej vi åker till sälen då, men jag är hemma själv över nyår sugna på att komma kanske?

Okej så du har kommit igång med träningen nu faan vad härligt. Men visst känns det skönt att känna sig trött för man verklogen har gjort något, verkligen tagit ut sig?

Bella jag har hört från olika håll och kanter hör hemma att folk vill läsa lite mer om dina kommentarer kring saker och ting, så hitt på något kul  du är ju ganska bra på det !!!




 När jag var på väg ner på jobbet kom jag att tänka på den sak.

Minnen! det kom en låt ut i mina högtalare i öronen och allt jag såg var olika minnen som flög förbi. Då slog det med samtidigt, hur mycket skulle man vilja uppleva ett minne igen
för det finns

vissa filmer, låtar, lukter och platser som på minner oss om olika minnen.

Minnen vi har varit med om antingen med en eller flera människor, eller helt själv.

Det är något som betyder mycket för oss, något som ältat sig fast i både våra hjärtan och hjärna.

Vissa minnen vill man bara uppleva igen och igen, för man vi åstadkomma den lycka man kände inom sig då.""
jag vet vad jag vill uppleva igen!
Vet du ? vet ni?
vi/jag är sugna på att höra lite så skriv gärna något minne  :)

/// e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0