Onsdag Igen!

Emma. Läste precis ditt inlägg igen. Haha jag kommer bli blogg NÖRD!

Jag gillar lördagar tror jag. för fredagar e jag för trött för att äns tänka på vad man KAN göra. men lördagar. jobbar en stund på dagen sen kan man göra vaaad som helst, eftersom det e söndag dagen efter och då behöver man inte göra något. sen är väl torsdagar ganska bra. lagom långt kvar tills helgen börjar?? MEN bästa dagen e då jag är med DIG!

En fråga!  Har Sassa gått å skaffat sig rött hår? Och e den söta ungen hennes syskon lr någe? Super söt iaf!

De där pogramet du snackade om e ju hyffsat skumt så orkar inte äns prata om det:P
Haha mycket vi inte gillar.


Haha, du lär förstå om några dagar varför jag skicka smset!
Förresten, hitta du nyårs klänning? Vad ska ni tjejor göra då da? Inte ta er till Sthlm? Hehe.

Kyss♥



Kommentarer
Postat av: Flexmaster

jag ska inte vara en "hater" men rutinerad bloggräv som man är så måste jag säga att era inlägg tenderar till att vara på tok för långa... jag orkar inte läsa så långa texter och det tror jag många andra också håller med om... men annars får jag väll önska er lycka till med att bli mer besökta en kebabkollen mo mo mohahahahhahahahah

2008-11-12 @ 21:11:49
URL: http://kebabkollen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah och det ska komma får er ni som skriver en hel sida om en liten saaak. ;) men tackar som tackar

2008-11-12 @ 22:27:36
URL: http://pargelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0