onsdag!




Jag är sååå sååå såååå irriterad just nu, kan bero på att jag har världens huvudverk eller att människor har en så dålig fantasi själva. Så dålig fantasi att dom måste använda sig av andras, att bara hitta ord man själv har använt på någon annans sida någon timme efter en själv. IT'S SUCKS rätt ut sagt.

Men åt andra sidan kan man ju se det så att folk "beundrar en" och ja vill bara vara så mig!

Jag tror jag ska köra med en tanken istället men fortfarande det är surt, riktigt surt. Det är ju inte första gången det händer utan 392227 gången. Men men!

 Jag är nog ganska överdriven nu men det är för jag är grining och har världens värsta huvudverk och sömproblem! Har inte sovit en hel natt på snart 8 veckor.


Hej bella,

Ja du i helgen funderar jag på om jag ska följa med en vän till sthlm och kolla på någon snowboard tävling som är där!? Stämmer det?

Men jag är standby på jobbet för en kvinna kan föda barn när som helst och hon ska jobba i helgen så om lilla kräket bestämmer sig för att ploppa ut i helgen måste jag hoppa in och jobba. Ja vad har du själv planerat?


Ja du jag vet inte, men jag skulle chansa på att han heter jonsa och hade jätte kul åt det samtidigt som man skrev det ? har jag rätt eller har jag rätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0