Onsdag

Bild kommer nog senare:P

Appropå låtar och sånt, jag har en hel skiva från 2005. men låtar som de finnsminnen ifrån. Den e bäst.

Vad e de ja ska skriva, kommentera som du pratar om?
Det står still i huvet på mig.

Ikväll ska jag
*Ta ett varmt bad och tända ljus
*se efterlyst:P man vet aldrig vem som kan vara med! haha
*hålla på med företaget
* SOVA! jag älskar min säng!!


De börjar närma sig helg! Vad händer då?

Förresten emma. vem e de som har skrivit komentarer och typ gått och kärat ner sig i dig:D


Kommentarer
Postat av: Micke

Jag tror du är sjuk... du sover ju heeela tiden! Inget fel i det iof, men ändå!

2008-11-19 @ 19:57:08
Postat av: Anonym

det e skönt!!

2008-11-19 @ 20:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0