nerslagen!

Hej bloggen,, hej bella.

Förlåt att jag inte varit så bra på att ge dig dem svaren du undrat

Men det har varit en hel del små saker i vägen så har bara varit lite off. Typ blogg torska som alla andra bloggar brukar kalla det. Vet inte riktigt vad jag ska blogga om...


Men hitta du någon vacker klänning och ha på dig till din fest och nyår?

Men du kära vän jag kommer men en dålig nyhet just nu, jag jobbar den 6 och kan få svårt att få ledigt men jag lovar ska göra allt som står i min makt för att försöka få ledigt så jag kan komma och fira den stora dagen med dig J


Men nyköping var kul förutom att jag mådde så jävla dåligt i magen som kom inte i gång med drickandet för ens på efterfesten. S när alla andra var d raka och ap trötta satt jag dö pepp och hinkade i mig allt som kom i mitt glass. Vilket jag absolut inte skulle ha. Gjort eftersom jag mådde bara sämre på söndagen såklaaaaaart haha!

Men jag berättar mer o nyköping senare jag måste tyvärr kila ner till gymmet nu så har lite bråttom.



Over and out puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0