måndag!

Sammanfattning lördag!


Okej men det låter jun härligt, var lite orolig att du skulle dö av uttråkning eller något.

Var ni hos philip philip eller?


Ja som sagt min lördag blev ju inte som tänkt, eftersom jag skulle upp till Stockholm. Men när jag vaknade, var det som om hela min kropp hade blivit förlamande. Jag kommer verkligen inte upp. Men efter många om och men, och 100 vurpor på isen, åkte jag över till jenny igen. Där hon och amanda satt och drack. Så det blev bara att hinka i sig själv, fast jag var ganska opepp.

Jennys kompisar kom,

Jag träffa på en jävla skåning som satt och prata med mig i över timmar och år kändes det som, han prata om samma saker hela tiden. Sen börja han bli sådär äckligt närgången så då sa jag hej då J haha

Sen gled vi ut på harrys och roa oss med unga och gamla


Och idag är det måndag och som vanligt dagen jag hatar mest.

Nu ska jag hoppa in i duschen eftersom jag varit och på gymmet


'



Jag vill ha tillbaks mitt rosa kort! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0