Lördag

Hejsan hoppsan

I onsdags komm Emma till sthlm
det hela började med att ja mötte henne på centralen, då ja upptäckte hur dumma vi sthlm är!
Varför går allt rakt från mot tunnelbanan (spärrarna) och KÖAR för att komma igenom spärrarna?
Det fanns ett fåtal som gick lite åt höger där det var noll människor, alltså ingen kö!
Jag har bevis!

Kööööööööööööööö            inte köööö


I torsdags gick vi upp tidigt och tog tunnelbanan vid tio i nio och åkte mot solna, lämnade henne där och åkte till mitt jobb. efter 85 minuter var jag på mitt jobb! hyffsat lång tunnelbane resa!!

Senare på dagen efter Emma hade lurat intervjuvaren att hon gillade formula 1 så kom hon och Jonas till mitt jobb.  Senare på kvällen mötte jag upp henne på söder och tog en kaffe men en vän till mig. sen gick vi på bio. en mycket speciell film! Men en underbar kväll med Emma
På dagen julpyntade jag faktiskt på salongen!!


Har du hört historien om kerstin?? Haaaaaaaaaaaa


Jaja ... tack emma för dagarna eller kvällarna med dig
Du är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0