lördag is sex on fire

 Lördagar är skööna, men tråkiga när det inte finns något att göra.

Hahaha snö jag känns som jag har haft snö tillräckligt länge här nere nu, har det inte kommit tidigare till er?


Idag har jag haft en jävls skön dag, låg i sängen till klockan två och hade det jätte mysigt. Kändes som om jag var bakis fast jag inte ens drack igår. Sen blev det en snabb dusch och över till min vän måns innan jag kom hem igen.

Och nu ska jag över till jenny igen och mysa eller ja jag vill dricka med ändå inte. De ska dricka vin och gå ut på centro men tror inte jag orkar.

 Oh ja igår var det kul och mysigt en perfekt fredag för min smak, när det är så tråkigt väder ut. Ska du göra något kul idag bella?


Jag hitta även en ny sak hemma hos jenny som jag bara ääääälskar.

En hatt. Det är så jävla snyggt med en hatt på huvudet. Ja jag dör nästan

Så jag snodde med mig den hem så nu blir det hatt och enligt sassa håkan hellström/ johan palm style för min del! J








  mmhm i love it!

Kommentarer
Postat av: alexis

emma pargelius eller johan palm?....mycket svårt att avgöra

2008-11-23 @ 16:52:29
Postat av: ems

haha jag skulle sattsa på amanda jensen istället ;)

2008-11-24 @ 11:46:07
URL: http://pargelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0