hjälp mig sverige borde skämmas!

Tja, en brunett bella du lär dig snart ska ut se, gäller bara att uttrycka sina tankar lite mer och formulera dem längre än vanligt. Så har du helt plötsligt ett riktigt bra inlägg om du har tur.

Okej bella hatar onsdagar emma hatar måndagar vilka dagar är det då vi älskar? Bra fråga tror jag lämnar över till bella så får hon svara på den frågan!


Okej vad har jag gjort idag d? vaknade halv 8 med världens huvudverk och verkligen önskade att jag slapp gå upp för att gå till det hemska stället! Usch rysningar bara när jag tänker på det!

KFG - fråga mig inte var det är, me heey jag får ju pengar för det! Det är ju iaf något.

Val inne på informationen sitter jag och halv sover, känner mig inte ett dugg engagerad. Längtar bara efter mat och att få umgås med Jenny istället. Ärligt talat om det hände något kul på mötet så skulle jag berätta man det var sten dött och proppad med massa tråk information. Sedan lunch med Jenny, rödhåriga sassa kom förbi med noel och myste en stunden, efter det hem till Ludde käka kladdkaka och göra massa ärenden, kanotcenter kc. Hämta sassa och åka till tuna park där jakten på nyårs klänning började, dock inge lycka men ändå en bra dag må jag säga!


 Jag måste erkänna sneglade på tv nyss och så kom reklam för Sanningen ögonblick upp, genast blir jag bara så irriterad!  Sanningens ögonblick måste vara det största skämtet någonsin i teve historien!? Seriöst vad är det som är så farligt med att svara på frågor om sig själv, det undrar fan jag. Du ställer väl inte upp om du har hemligheter du ändå inte vill berätta och varför skulle du just då vilja göra det i TV då, om du nu vill berätta om dem?

Frågorna till och börja med är tråkiga, inte ett dugg generande och för det mesta riktade åt sex. Helt meningslösa frågor om jag får säga det, allvarligt hur mycket bryr jag mig som teve tittar om någon har betalat ett söder slaget bord med oralsex, eller om sin fru är det bästa älskaren?

Joo inte ett dugg, för det finns så mycket annat som är viktigare att bry sig om..  

Alla som är med i programmet åmar sig och vill verkligen inte svara på visa fråga, beter sig som om det är hela världen som kan gå under. Men varför ställer man upp då.? Om man ändå inte tycker det är bekvämt att svara på frågorna!?  för det är lätta pengar? Jo jo det erkänner jag det är lätta pengar om man inte ska börja fjanta sig och tycka det är jobbigt.  Men för det mesta tror jag folk gör det för att få en inblick i att vara B kändis för en dag wow!!! liksom vilken merit, jag var med i sanningen ögonblick med jag vågade inte svara på vissa frågor!


Okej nej nu är jag bara för arg så jag avslutar mitt sågande där tyvärr! Fortsätter väl en annan dag kanske. Men snälla! KOM IGEN SVERIGE KAN GÖRA BÄTTRE ÄN DET HÄR!!!


Svar till bella,  Nästa helg tror jag nog att jag inte göra något om jag inte jobbar, vadå då och vad var det för jävla sms jag fick idag!? Haha!

6 månader och 20 år den är inte dålig.


Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0