Hej hopp gummi anka

Blääääääääääääääääääääääääää.
jag blev glad iaf när ja läste va du skrivit. även fast du mobbar mig. men emmaman måste kunna uttrycka  sig. kanske genom att dansa ensam? eller vad vet jag? dansade jag??

Ja ja kommer garanterat inte vara lika hurtig som dig MEN jag ska röra på mig iaf. Inte bara till bussen på morronen.

Min dag har varit uppochner
Först var ja sjukt trött på morronen.Dåligt
Åkte till häktet klippte lite.Bra
Fixa gymkortet. Duktigt
Fick damp på en person. Sämst
Inget bra på tv. Ännu värre

haha iaf. I morrgon alla STOCKHOLMS LÄSARE, då ska jag berätta något som händer på lördag.
Fast jag kommer nog inte vara på plats.

Tack och hej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0