Gym, gym åh härliga gym

Bra bella bara kämpa på tror du kommer fixa det här galant ..


Okej men då slår vi fast att LÖDAGAR är våran favorit dag på hela veckan. Förutom när de tio milen blir till noll och vi är med varandra igen, men tänk efter det är ju oftast på en fredag eller lördag ..hah vilken kombi alltså.

Men på lördagar kan göra vad vi vill utan att tänka på dagen efter, så som att slå klackarna i taket och dansa ensam på ett dansgolv inne på en krog hela natten lång samtidigt som alla andra är på ett annat ställe!

Vet inte men känns som jag har varit med när någon gjort det förut? :/ Bella?


    Yes okej sådär ligger det till sassa, alexis eller vad vi nu kallar henne, Pullan iaf har gått och färgat håret rött. Något jag själv är mycket avis på eftersom  jag också vill/ville göra det med. men det finns en risk att jag icke passar i det, så hoppar det! Men hon då? Jaa hon passa ju så klaaaart super bra i det. Looove it !!! :)


Kom nyss från gymmet och ska ta mig något och äta innan jag ska ner igen för lite skön yoga :)

För övrigt bella har också börja på gym, jag ber till gudarna att hon kommer klara av att träna lika bra som jag, så vi blir ännu snyggar och fräsch till sommaren ;)
HEJA BELLA HEJA BELLA HEJA BELLA... 

                   

     bella haft en bra dag annars då? kom igen ge mig ett bra inlägg nu ..


over and out♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0