fredag

God morgon, härliga fredag!

Hoppas allting är bra, med dig, d där i hörnet och dig bella?

 

Idag är det som sagt fredag och det är nog en jävla bra dag, behöver inte träna, sover offtast hur länge som helst, tar god tid till allt, mamma slutar tidigt, blir massa tid för shopping, fika och annat smått och gott denna dag.

Men det för jävliga idag är att jag tror, ja jag vet alltså inte om jag jobbar. Det suger med fredagar att jag oftast jobbar ..
Men jag tror jag börjar 5 chefen har inte svarat på mitt mess, men är väl lika bra att knata dit ifall man ska jobba.

 efter jobbet bäär det av till någon av tjejerna tror jag, med vad jag inte tror utan vet är att det blir feeeeest!!!
usch ja jag är så för jävla taggad. Över två veckor sen sist jag festa, nu jävlar ska jag slå klackarna i taket som bella brukar göra : )


Just nu sitter jag här och inväntar min mamma med tonerna av coldplay, Finns inget bättre än att höra dess ljuvliga toner..

Och fick äntligen reda på vad bellas sms handlade om, ja så hon skickade ett sms och frågade efter min adress, """glömska jävel ""

Så idag ploppade det ner ett lite fint kort som var postat till mig. En inbjudan till mig på bellas härliga 20 års daaag! Wooohooo, jag som trodde jag inte skulle få komma ;)

jag kan bara inte sluta skratta och le. DU är bara för himla gullig, och kortet var ju i en klass för sig som bara denna unga dam kan få för sig att hitta.









Kommentarer
Postat av: Bella

TILL EMMA



HAHA visst e kortet vackert

nu ska ja iväg ville bara se om du hade skrivit någe. ja bloggar sen:P

2008-11-14 @ 17:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0