Fredag, en av de bättre dagarna

Tjenixen

Jag du Emma, blev din dag bra?
Jag har haft en bra dag massa med jobb och nya kunder. Härligt faktiskt.

Visst var kortet fint? Min släkt fick likaana! haha

Jobbar du ikväll? Jag hade velat varit med och leka med dig ikväll men ICKE. trotts allt lite över tio mil till dig

Men men. jag skulle ju berätta för våra kära läsare vad som händer i morgon MEN allt blev inställt sa Patrik precis.
vi skulle kört tunnelbaneleken eller nåt. Man tar en öl vid varje station. hm efter 11 så skulle man vart inne i skanstull. men skulle jag klara det??
Men nu blev de inställt, alla banga ju. så Emma du får ta och komma å styra det nån gång. Du e ju så grym på  att åka tunnelbana!

Senare ikväll ska vi på bio, jag patrik jonas och micke.
ha det så bra

Kommentarer
Postat av: :D

haha, ja emma är grym på att åka tunnelbana... "hur kan man missa VÄRLDENS NÄST STÖRSTA SNOPP KOMMA ÅKANDE?"

2008-11-15 @ 21:07:33
Postat av: Anonym

haha äsch, jag tyckte helt eneklt kuken var förliten för min del.

därför missa jag den ;)

2008-11-18 @ 23:23:16
URL: http://pargelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0