fredag!

Nej sak samma jag var irriterad och trött förstår inte själv vad jag prata om haha!

Så ber om ursäkt för det!
-------------

Jaha har det hänt något allvarligt med henne eller? Men åt andra sida mer kunder till dig, mer klir i kassan ;)


Ja jag vet inte trodde det var jonas som hade varit här och dummat sig mot mig som vanligt, men kanske inte de ?


 Fredag!

Idag hände det en jätte rolig grej när jag satt på fiket med amanda och jossa, Vi hade precis käka så vi tog en kaffe och små pratade lite efter. Vi babbla på om allt möjligt som vi brukar men en sak var riktigt roligt jämfört med allt annat. Det börja med att vi börja prata om at göra något, åka utomlands eller ara hitta på något på grund av de trista vädret.

Jossa hade samtidigt i allt hunnit tilllägga att hon ville gå in i en affär när vi var klara.


J - fatta vad kul att åka på en kyssning

A- jaa fan vad kul vi har ju prata om det så länge med inget händer.

J - men va fan det är ju bara att vi dra när som helst, är ju inte så svårt.

A - Ja faan vi gört, dra nu  

J - Aa vänta jag ska bara dricka upp först.

Och jossa tar glaset och börja dricka, hahaha sen utbrister hon

- jaaaahaaa du menar på kryssning, jag trodde du menade nu.




Haha säg till om du inte fattar ;)


tack för idag slut för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0