2347

Hellu, nu emma här. Ska jag berätta för er hur vi kom på denna underbara ide!?

Jo så här är det bella eller ska vi kalla henne brunett bella är inget fann av bloggar alls, rätt utsagt så hatar hon det. Hon sågar allt och alla som bloggar och tycker det är patetisk.

MEN det är roligt att kolla på vissas bilder säger hon. Okej jag måste väl erkänna också att jag är inte är något större fann av det heller till jag fick för mig att skaffa en egen för ett annat syfte mer an att bara skriva för omvärlden vad jag har gjort i dag bla bla bla och allt sådant tråkigt trams, som man bara spyr på att läsa.


Men i alla fall så sitter jag i min säng och pilla och fixa med massa samtidigt som bella skriver en miljon olika sms och plötsligt utbrister hon att vi ska starta en blogg!? i syfte för att se om vi kan bli lika kända som alla andra bloggare. Hmm!? Dont hink so.

Men min första reaktion blev Faaan vad niice, vi gör det.

Så vi börja spåna på namn vilket hon redan själv har förklarat ganska bra i meter och kilometer något jag inte hade en aning om själv men tack för informationen baby ;)

Jag tror vi ska även ha så att folk kan få gäst blogg, vilket gör det mycket roligare.

Så vad ska vi blogga om då!? En bra fråga, vi kommer blogga om det mest förmodligen lika tråkiga saker som alla andra, det kommer väl likna som att vi skriver brev till varandra eller så jaaa skit samma du för helt enkelt stanna kvar och se efter själv.


Till slut, så nu är vi här och ska kämpa för att vinna mest besökta och ja eller bara helt enkelt såga hela världen!? ( det gillar jag)   jaja nu tappade jag den röda tråden känner jag

Så men öppna armar och ett stora breda vitt leende står vi här och välkomnar dig till våran blogg!

VÄLKOMMEN



Lycka till, till oss


Kommentarer
Postat av: Sajk

Ja men det kan väl bli spännande!:P Såga världen! FÖr det tycker vi om att läsa om!:P HAha! Är allt bra med dig Emma annars då?

2008-11-12 @ 13:03:11
URL: http://ganehed.blogg.se/
Postat av: AMANDA

HEJA EMMA OCH BELLA!!

2008-11-12 @ 18:06:54
Postat av: emma svarar!

sååklaart jag vet juh själv var man gillar att läsa så varför inte ;)

det är bara bra annars med kimen då? :)

2008-11-12 @ 19:11:38
URL: http://pargelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0