Tisdag!

Bella är 20 år gammal nu, men ändå är hon 12 i mina ögon. Så lite som när vi var ute på våran häst semester, där det då för första gången sa klick mellan oss och vi blev så kallade väääääääääännneeeeer !! haha nej men kom igen, hon är 20, jag är överlycklig och lättat just nu, varför? Får du aldrig veta!

Imorgon far jag tillbaka som en vanten till sthlm. Börja bli skrämmande var jag är där alltså.

Det blir arbetsintervju igen fast med personalchefen den här gången, oooh den är roooliiii!

Om jag har tur är bella ledig så vi kan hitta på något på dagen, och sen kanske jag stannar kvar över natten igen vi får helt enkelt se vad det leder till ..



Jag säger även. FYYY FAN VILKEN JÄVLA 20 års FEST

Totalt = gryym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0