Sälen!

Hejhej bella och alla lärare. Haha:-) jag har märkt att jag blivit fruktansvärt dålig på att skiva i denna blogg och jag ber omursäkt, men har varit sjukt stressad med massa jobb som har legat på 11 timmar om dagen. Sen julen ja allt såntdär trams. Men skriver jag igen och ja nu testar jag en ny grej. mobilbloggar faktiskt. Sitter i underbara sälen utan dator och internet.. Lite tråkigt men himla skönt. Hade glömt bort hur skönt det är att sitta i stugan med en brasa och bara mysa. Att få kasta sig ut i baken och bara känna farten, vinden och dem härliga känslan av åkningen. Ja jag skäms att det var så länge sist. Men nu är jag här och tillbaka, nu ska mina rutiner med att åka hit varje år börja igen! För fan vad jag älskar det här. Jag är så fruktansvärt kär i åkningen! Just nu sitter jag ensam i stugan, alla andra sover. Det är omkrin 19 minusgrader ute och massa snö. Jag ska åka hem imorgon men jag vill egentligen. Vill stanna för att åka .. Men som sagt jag här en nyårs fest hemma som väntar, vilket kommer bli galet kul. Jag kommer sakna sälen men kan glädja mig åt att amanda och jag åker upp vecka 4 igen.. Nog om allt detta. Vi ses imorgon när jag kommer hem och jag hoppas bella jag får se dig hemma hos mig på onsdag. :-) hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0