Måndag

Hejsan
Jag kanske kommer spendera min nyårsafton i underbara älsklingstuna med älsklings emma och hennes älskade vänner. Kan de blir mer kärkek? eeh ja vet inte va ja snackar om men iaf. nyår i eskilstuna??
De senaste tre åren tror ja de e har jag firat nyår med örby gänget, vilket förra året mest bestod av GS, generations swine. tydligen fått ett annorlunda namn. Gick även rykten om att biffe gick in på söder och beställde en gs. men ja förstod inte om de va den drinken han gjorde hos eric lr vad de nu var.

Idag har jag och jonas vart  hos familjebostäderr, frisör lager grej, ikea, hornbasch, net on net, och sen åkte jag till jobbet två timmar för ja hade kunde sen åkte vi till micke B.

Men Emmma, ja vill nog komma till dig!
Vi hörs i morgon stumpilumpan, ha de bra där uppe i sälen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0