LÅÅÅÅNG DAG

MM.. alla vet ju att Emma vart här idag. Man blir alltiiid lika jäkla lycklig när man träffar dig. De e så skönt att  va me dig korta som  långa stunder.

Min dag var såhär
10.00 häktet
14.00 lunch me emma (underbart som alltiiid)
15.00 salongen
16.00 kund
19.00 hemma äta middag
20.00 permanenta aleks (bild kommer)
22.00 SLUTA JOBBA
23.00 ligga i sängen men min söta lilla dator

Hmm just nu önskar ja att ja hade en trea, då kunde emma fått ett rum. men ja ska allt se till att hon får träffa mig ofta, mohahahah

I morgon slutar ja runt 7 halv 8
sen blir de lugnt, funderat på att tända  ljus käka chips kolla bra film inte prata me nån eller svara i tele. bara vara

EMMA va ska du gö i helgen??
Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Mmmm men kan inte ni bara ta å gifta er då?? jävla ryggdunkar klubb det här.. Fyyy faaan

2008-12-19 @ 13:47:09
Postat av: Bella

ANNA lackaa!!!! hahah

ryggdunkar klubb??

men flytta hit lr kom å hälsa på mig lite oftare du med=) så kan du får vara me i vår klubb:P

2008-12-19 @ 19:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0