jag får paaani iiiiii kkkkk..

Fan det känns som jag nyss kom hem men nu ska jag åka igen. Sen ska jag åka hem och tillbaks igen. Jag kommer fara och flänga som en vante på tåget mellan Stockholm och Eskilstuna.

Men jag måste erkänna att det kommer bli så skönt nästan bland det skönaste jag har gjort på länge, till och med skönare än sex. Eller vänta nu, kanske inte riktigt då. (fast det var ju också ett tag sen det också) HAHAHA


Nu är det exakt en vecka sen jag kom till bella och om tre dagar åker jag tillbaka igen. Fast nu ska vi inte på någon arbetsintervju utan vi ska FIRA BELLAS 20 ÅRS DAG

 Då slå vi klackarna i tacket igen då, och kanske göra lite favorit i repris ;) kommer bli förbannat trevligt känner det på mig bara.


Men i all uppladdning och längtan har jag bara ett lite problem. Vad jag ska köpa för present till henne! Jag får paaaaaaaaaaaaaaaannniiik som i far och son låten! Min fantasi är helt borta sprungen, jag kommer inte på ett skit.

Vill ju ge något roligt eftersom det är en stor dag, men även något hon skulle ha nytta av. Finns den kombinationen ens?

Samtidigt som jag inte vill ge henne glas och annat trams till hushållet. JAG vill ge något riktigt kuul helt enkelt men det är svårt utan fantasi. HJÄÄÄLP MIG!!!

en bella som alltid skrattar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0