im not over, im just begin

Weeehuuu, idag var jag och skrev på mitt kontrakt för viking line.

Fick även höra att jag missade Håkan med bara någon minut, kanske var han i hissen bredvid mig. Men va fan han är ju en tönt så!!!! No need to be sad..


Men nu så är det klart 2 februari börjar jag på mitt nya jobb, förmodligen flyttar jag också! Kommer aldrig orka pendla om jag ska börja 9o på morgonen..


Sen efter det blev det en snabb lunch med stressiga bella, alltid lika trevligt!

Det blev tacobar som vanligt, muuma!


Sen lämnade hon mig ensam i många minuter innan tåget skulle gå så blev en vända för att kolla upp en sak ludde bad mig om.. sen så jaa! Där har ni min dag! J

byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0