godmorgon



Jag vaknade upp halvt utvilad, efter en lång resa hem igår och en natt med amanda i samma säng.

Ja säger då det, den människan är roliga att sova med, pratar i sömnen, ska upp och gå i sömnen och kastar sig hej villt fram och tillbaks.   


Så idag är det nyårsafton och bella komma hit för att fira den med mig/oss så kommer bli galet kul. Haha bella jag gillar dina summeringar av året kan inte hålla med bättre om dem ;)


Ja men dagen lyder som detta, amanda ligger just nu i badet hm undra av don gör där inne egentligen haha! Sedan om en timme kommer bella hit och vi har väl börjat fixa oss då. Där efter kommer ludde och sedan alla andra vi 4 då är det bara att korka upp. Det blir en gorme middag och massa roligheter. Mer kan jag inte säa eftersom kvällen får utspela sig som den vill ..

Men jag önskar er alla ett riktigt gott nytt år och hoppas ni håller era nyårslöften. Själv ska jag inte ha några. Har en tidens till att inte hålla dem, lika bra att hopp över det!
 

Men i året som kommer ska jag

•-          Börja jobba i sthlm

•-          Spara massa pengar ( får se hur det går)

•-          Planera mina resor och se till att dem blir av

•-          åka en weekend till London

•-          se coldplay spela!

•-          ja kommer väl på mer under tiden


nice bajs, hej då      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0