Ge mig ett försök att få julstämning hemma hos dig!

Heej heej, bella det tisdag och inte fredag.

 Men just nu sitter amanda och jag och bakar, jag vet tyvärr inte riktigt vad det blir. Någon choklad grejs men gott luktar det iaf. J  

Hoppas amanda har kolla på det, hon brukar inte vara så bra på sånt.

Får se om gudarna är med oss och att hon inte bränner fast det och jag måste diska som en toook ..

Hon tycker jag har för dålig julstämning här hemma så ville få in oss i någonform av skum känsla. Som jag dock inte finner haha! Men hon försöker sitt allra bästa och det tycker jag ju om ..


Jaja bilder kommer sen, och nu skriker hon så jag måste försöka hjälpa henne!

 Tjaaao tjaaao bella! = ej då vacker ;)


Kommentarer
Postat av: AMANDA

2008-12-23 @ 17:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0