Fredag. hockey

Okej alla läsare. jag har varit och kollat på hockey. kan inget om det MEN min kille spelar och dom mötte bajen. ganska coolt, mycket folk och så.

Bajen hockey fans- Örby is

det var jag biffen marta gurra berto jacob conrad mm och alla bajare!
Det tog väl ca 12.40 innan jonas blev utvisad, enda gången tror ja. Jacob  tycke det var 12minuter för sent men..
Tog alldeles för lång tid innan örby målet kom. Ett framspel till Stensson och ett skott av min käre jonas så var de klart.
Dock ända målen men!!! Det konstigaste e att ja kollat på 3 matcher av ca 40 och jag har missat allaaa hans mål! även detta! Men men. 7-1 blev de men vi var glada ändå.
Jonas blev även matchens lirare och fick blommor och öl!

Måste säga att de va en lyckad fredag! kanske..

Lite bilder







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0