fredaag del 2

Tjaaa, nu har jag nyss kommit hem från jobbet! Tråkigt sliten om jag får vara ärlig.

Ja du bella och någon annan jävel jag ska max jobba denna helg, har ingen lugn stund alls känns det som. måste försöka in handla julklappar också för har jag verkligen inte hunnit med.. har fått så dålig fantasi på den senaste tiden, vet fan inte vad man ska köpa till folk.

Bella vad har du handlat ge mig tips! Och helgen då??? ;D


Haha jag det är ju inte min riktiga anna som kommenterad det där, men jag kan ha en aning om vem som är lite arg och besviken kanske?

Men den tjejen får gärna vara med om hon vill. Alla är så välkomna här ..


 Jag tänkte faktikst fråga putte eftersom jag vet att han läser, att han kanske vill gäst blogga någon dag !`? ;)



Och en dagens dåå!

Dagens händelser: jobba som en jävla dåre!  
Dagens planer: inget alls, kvällen får utveckla sig själv!
Dagens humör: faan vad jag är kuuung
Dagens kläder: fortfarande jobbkläder, äckligt
Dagens frisyr: jävla toffs
Dagens låt: those dancing days - run run
Dagens saknad: absolut ingenting!
Dagens vill ha: mitt jävla cp kort
Dagens köp: mat
Dagens mat: mc donkan! Blää egentligen!
Dagens tråkigaste: aaa!

Dagens roligaste: sassas jävla ragg
Dagens kärlek: mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0