1809




Jag har upptäckt att den här "listan" är väldigt populär bland Eskilstuna bloggare

Så jag ska inte vara sämre själv .

Varsågod




Humör:  Glad, trött, uttråkad.
Känsla: go with flow
Fundering: om elbilen kommer bli en hiss eller diss
Väder: för jävla mörkt
Mat: wok
Bok: ?
Låt: mgmt - kids
TVPROGRAM: just nu las Vegas
Bästa: stay blond! Citat av robban
Sämsta: personalmöte
Lyckliga stund: för många att rabbla upp!
Klädsel: strumpbyxor, långt linne, lång tröja, svart hårband!
Frisyr: utsläppt och ett hårband mitt på allt
Shopping: bara kollat när ludde shoppa loss :/
Puss & Kram: väldigt många
Löfte: jag kommer fixa allt, lovar!
Saknad: varmt land


Kommentarer
Postat av: lud

och med detta glädjer jag er att ni fått er första kommentar=P haha, fun blogg, jag ska följa;)

2008-12-10 @ 15:13:29
Postat av: Anonym

haha jaa första för december :)

2008-12-10 @ 20:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0